Wilt u de ontvangen artikelen ruilen?
Indien u de ontvangen producten wilt ruilen dan kunt u deze aanmelden als retour en een nieuwe bestelling plaatsen. Kunt u de producten ruilen bij één van onze afhaalpunten? Neem dan even contact met ons op en we helpen u verder.
Let op: Voor speciale bestellingen, of producten die open zijn gemaakt/ uit originele verpakking zijn gehaald vervalt het recht om te ruilen.

Herroepingsrecht 
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retour melding nog 7 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Dit houd in dat bij de theeverpakkingen de verzegeling van de deksel niet verbroken of verwijderd mogen zijn. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen op uw rekening crediteren wanneer u betaald heeft met iDeal, PayPal, Pin of Sepa. Heeft u betaald met een VVV giftcard, VVV kadobon, Theepaleis Kadobon of Webshop Giftcard dan zullen wij bedrag uitkeren in de vorm van een Theepaleis tegoedbon. 
 
Transportschade 
Na bezorging van het artikel, dient u deze direct te controleren. Is er iets verkeerd of kapot geleverd? Neem dan binnen 24 uur na bezorging contact met ons op. U kunt een e-mail verzenden aan info@hettheepaleis.nl.

Retour gestuurde artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen
Deze nemen we wel aan, maar we houden ons het recht voor om kosten hiervoor in te houden dan wel het artikel te weigeren. Je krijgt hierover wel bericht. Deze artikelen kunnen we aan je terugzenden nadat je de verzendkosten hiertoe hebt overgemaakt. Natuurlijk hoeft dat niet, in dat geval gaat je product naar een goed doel.

Defecte producten
We zijn erg zorgvuldig met onze producten en controleren deze bij binnenkomst en bij het inpakken van de zending. Mochten we desondanks iets gemist hebben of is het product beschadigd tijdens het verzenden, laat ons dit dan meteen weten per e-mail. Indien u niets laat weten en ook geen melding van het defect doet bij de retourzending, dan ligt het risico bij U. Wij kunnen dan namelijk niet meer controleren of het defect door onze fout of verzenden komt. Vanaf het moment dat u een product heeft ontvangen, ligt de verantwoordelijkheid ervoor (wettelijk gezien) bij U. Tenzij u dit dus direct meldt. Controleer daarom altijd je bestelling zorgvuldig.

Zoek raken van je retourzending
Ook als de retourzending zoek raakt is dit voor eigen risico tot het moment dat het bij ons is gearriveerd uiteraard.